onsdag 27 januari 2010

Vad är nytt under solen?!

Jaha.. det var ju ett tag sen jag bloggade. Låt mig uppdatera lite:
Betty Ford-kliniken.. (nehe, nu började robinson igen, återkommer)
Åter i soffan och tänkte skriva lite, men nu är jag inte alls lika taggad. är inte det typiskt!
nåja, ebrima fortsatte tjata om välling alla nätter förutom de två som jag skrev om, men nu så har vi slutat med välling helt. Går mkt bättre har jag märkt. och när han sover hela nätterna så tänkte jag att han kunde få på morgon eller så.. det är ju trots allt nyttigt!

Imorgon är min fina kille hemma, vi ska träffa morbror och kanske hinna med att mysa lite.. Sen dagens höjdpunkt: veckohandling med ida och matchande pojkvän.. att handla på express.. HALLÅ. hur underbart var inte det. skitsmidigt. ME LIKE, ALOT!!!!

annars då? Vi var på ikea i söndags. JAAA, jag vet!

jag fick med mina killar och visst, det gick med en väldans fart och sen var vi klara. Eftersom vi skulle dit för att köpa säng till ebrima så är det BARA det man ska kolla på. enligt mig så kollar man ju liksom på allt annat också, IFALL det kan behövas. men eh? nää, jag har inte ens ett minne att vi gick igenom tygavdelningen, men det gick väl så väldans fort.. stackars mig. Men det var kul och vi kom fram till en bra lösning! =) käka lite god mat och ebrima drack läsk... (han fick ju mat med, men våran läsk verkade locka 1000 ggr mer, men han passar väl på medans han kan. Läsk är inget han annars får) skadligt för tänderna, och när vi pratar om det så gjorde jag det i tisdags.

Ringde tandläkaren. Jag började såklart gråta,när jag lagt på. men nu är det gjort och jag väntar och väntar... ska få lugnande när jag ska dit. det måste ju vara BRA. cilla säger att man ska ta lustgas, men efter förlossningen och dendär lustgasen så känner jag bara illamående när jag tänker på den.. vi kör på en lugnande hutt.. återkommer om hur min syn på tandläkarbesök är, när jag lagat min tand.. (om jag lever)

annars fortsätter jag träna i mån av tid och jag fyller år snart. Är det nått att fira måntro? familjen kan väl komma hit och äta cupcakes. ska nog göra såna, eller smörgåstårta.. kan inte bestämma mig, eller både och tänker ni. saul fyller ju också år, så han ska väl bli firad han med, men han vill inte. ursäkta?! vem vill inte bli firad...

Nej, nu sitter saul och pratar med mig, kan inte koncentrera mig så bra då...

hejpa!
BB

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar