måndag 11 januari 2010

Helgen avklarad, ny vecka!

Måndag, en bra måndag.. lite stressigt som alltid! Lämnade min lille gullunge, och var med ett tag på den nya förskolan.. jättefint och ebrima lekte bra, var ju lite lesset när jag gick, men det gick över fort fick jag höra.. negativa är väl att det ligger ca 10 min bort åt fel håll, så det blir 20 min extra på morgonen och vi brukar ju redan vara sena på morgonen, blir att ställa klockan! har ju inte gjort det på ett braaaaa tag! =) sisådär 10 ggr sen ebrima föddes,typ! =)eftersom jag glömde ebrimas snutte så var det hem och vända och tillbaka och lämna den, vidare sen till mitt läkarbesök. Vi hade ett trevligt samtal och det visade sig att det var väldigt bra.. inget onormalt och jag är frisk som en nötkärna.. =) tänk att jag gått hos henne sen jag var ca 17 år. (på ett ungefär, men från att jag var runt 16-17) kändes bra och viktigt att alla värden var bra och att allt fungerar som det ska! När saul hämtade ebrima glömde han ju självklart snutte. jag som nyss kommit in från kylan får ge mig ut igen.. ibland blir man gaaalen!! =) nåja, inte så intressant.

Idag var det från Taborsbergsförskolan på lokala nyheterna, och flera av ebrimas kompisar var med och läraren maria! =) Hihi.. ebrima var inte med, för han var tydligen rädd för kameramannen! typiskt.. ibland är han inte kartig.

tänkte ni kunde få se vilka bra DJ´s jag har hemma. Haha!

Nu är kl 21 och jag är helt slut, förstår inte.. Men jag har ju jobbat hela helgen och måndagen (min semesterdag) har inte varit så mkt lugnare.. så tröttheten kommer efteråt tror jag!

men helgen var bra, jag och tanten har varit på stan och sett lite folk, träffade på martina, vilket alltid är trevligt! =) (ha en skön semester gumman, det är du värd!) <-- en liten instickare.

Min snygga kille är och tränar, fan skulle göra mkt att byta kropp med honom.. Haha.. fast med tuttar och så, jaja, ni fattar vad jag menar! =) vältränad, men får gotta mig av hans istället! =) hihi.. puss på´re!

Nu ska jag poppa mig lite popcorn och kolla på spårlöst och hoppas tjejen hittar sina föräldrar!

Kul att fått lite kommentarer, Linda bryggman, hur gör du en kommentar om du inte har en sida här? min väl Lone ville veta och jag kunde inte ge henne något svar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar