söndag 3 januari 2010

Jag hatar söndagar!!!




Idag åkte julen väck. Ok, lilla julgranen i ebrimas rum är kvar, kändes lite sorgligt att bort julsakerna, julen kändes så kort. Men det ska bli gjort, så det är lika bra och göra det. Dagen har väl varit skaplig.. hmm.. trött och ont i huvudet och inget blev gjort som jag sa att jag skulle göra.. TYP! Förutom julsakerna.
Åt inget förrens 20.00 tiden. så nu är jag pigg och inte alls taggad att gå och lägga mig.. För går jag och lägger mig, så vaknar jag upp imorgon och det är måndag och det betyder 24 timmar på jobbet. Som sagt, jag är inte taggad att lägga mig.
Jag gillar inte söndagar... därav detta korta inlägg.
Jag är inte alls, låt mig använda ordet TAGGAD (igen)för att skriva blogg. men lovar, återkommer med blogg som innehåller lite gladare stämning och inte ord som; taggad.


suck. jag lägger ner!


Godnatt!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar