måndag 16 januari 2012

YO!

Har suttit och försökt få till det så man kan blogga från sin mobil. Det funkar inte och därmed förlorade jag liksom suget på att blogga dels också för att klockan snart är 21 och det börjar troligen ngt på tv som jag vill se. Men vi försöker, så ska vi se om jag finner det roligt att blogga, om jag kan skriva om något!?

Ebrima sover iaf, jag kämpa och fick honom i säng kl 20. Han har också förstört sin tv på sitt rum, INGEN platt-tv eller något sånt. Det är han för ung för, enligt mig. I hans rum ska han få busa och man ska inte behöva gå va skraj för att han ska paja tvn,  det räcker med den jag har i tv-rummet, det är snart Handavtrycken över hela skärmen. Nåja,
han badade och jag lagade mat, jag såg att han sprang några gånger ut ur badet, det brukar han göra för att hämta saker, jag ser ju honom in fr köket. ( för er som tror jag lämnar honom ensam) nåja, han var klar med badandet, TYDLIGEN! sen ropar han; mamma kom och kolla vad ****** (en dagiskompis) har gjort.. Tvn var ner sprutad med en vattenpistol, som han hade gömt tillbaka i badkaret. Jag börjar torka och blir inte förbannad, blir dock förbannad över att han ljuger. 20 min senare efter mycket gråt och flera beskyllningar på dagiskompisar så var det tillslut; JAG! Mamma, det var du. Efter beslagtagit "musses klubbhus filmen" erkänner han. Vi blir sams och han vill inte ha en arg mamma. Vi äter och har det trevligt! bråket med en fyra åring, som är värre än det mesta var över TILLS ; Vi märker!!!!m tvn funkar inte, den går inte att sätta på,inga kanaler kommer fram, man kan INTE SER PÅ DVD. Ytterligare tjut och lite mer tjut.. tillslut lugnar han ner sig, jag behåller lugnet och föreslår bokläsning. 7 böcker senare, samt att jag fick låtsasova, SÅ sover han!! JAG ÄR HELT SLUT!

Jag har dessutom varit i skolan idag. Jag snålade, eller snåla och snåla.. Jag köpter inte litteraturen, om man säger så. Finns ju roligare saker att lägga alla mina jäkla pengar på.. har så mycket så inte vet vart jag ska göra av dem. Vill ni har något? hojta till. bjur så gärna!
Iaf, jag har varit i skolan och det kändes såå jäkla underbart att gå upp till något! Men att jag hann till jobbet kl 9 varje morgon är för mig ett mysterium. Denna dag var vi uppe före tuppen, men alltså, sen ska man ju till dagis och lämna och sen vidare?! Hur hann jag?!
Ja, det är inte så svårt att komma in i andra vanor, det märker jag det! Men ärligt? Det är det värt. Jag har fått sova hemma i min säng, vakna hemma, gå och plocka hemma, spendera mer tid hemma.. DET är obetalbart! Dagtidsjobb- here i come (hoppas jag inte säger för mycket nu bara) =)
Nä,men att plugga var skitskoj, jag har köpt kollegieblock och jag bara älskar att renskriva när man kommer hem, skriva ihop allt snyggt! Ha! Fyfan vilket jävla spännande liv jag har... NOT!

Visserligen var det mer livat förra helgen, då var det party! Jajamänsan, fullt hus här. Det var skitkul. Något konstigt med vinet eller om det var cidern jag drack, blev liksom så snurrig i huvudet! Förstår inte....

Adjöss alla mina läsare! hahha. vi är väl uppe i 4-5 stycken säkert!
Det tar sig sa mordbrännarn!

Till er vänner jag inte träffar; JAG SAKNAR ER! *Smack*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar