söndag 6 februari 2011

Så gör man om man vill va billig!

Ok. det är inte ofta jag är ute.. tror det var september men malin L hävdar det var senare än så. nåväl jag kände iaf att det var föööör lång tid sen.. jag hade lite fest med fina vänner.vill ju bjuda alla, men går ju icke! då skulle jag behöva hyra lokal.. Man känner sig lite elak, men äsch! det var ju bara min 22 års dag så det var ok. blir värre sen när jag fyller 25 år.

Familjen kom på dagen och skämde bort mig.. det var jättetrevligt och mysigt! gullade min älskling Olivia. Kvällen fortsatte med PARTY! vi vaqr städade såklart och drack, käka och hade trevligt! så trevligt!

Snälla lena gav oss fribiljetter till hugos. Jättebra ställe och jag fick mersmak! Heidi, jag och malin råka visst ha glömt en bag in box i väskan. (påsen) och det vore ju onödigt att man skulle slösa på sånt fin-vin! vi glömde den, hitta den, tömde den! Free free and we like it! hade grymt skoj och nästa gång ska jag gynna hugos på att köpa ngt att dricka. Heidi fastnade mellan toalocket och toaletten. HA! då garva vi läppen av oss, i det trånga utrymmet! himmelriket!!! Heidi is back again! Yeaaah! Men det hade lika gärna kunnat vara jag! TYP!
men en billig OCH rolig kväll!! kan inte bli bättre! Vi dansa hela natta och jag fick en dörr i pannan! den är ok, och jag har inget blåmärke, men märkte jag hade ont när ebrima klappa på mig imorse och sa godmorgon! jag var dock inte lika pigg då jag somna 4 och han vaknar 8. INTE en pigg betty! Men so worth it. Säg till när ni vill parta igen. jag jobbar var tredje helg OCH det gillar vi!

Nu går mina ögon i kors och jag måste lägga mig innan jag äter upp allt ur skåpen!
Det enda negativa med att va bakis och hungrig. Men mätt i magen på smörgåstårta och spicy hot mat avrundar jag här och tackar jag alla mina fina vänner, familjen, grannar, bekanta you name it.. TACK FÖR GRATULATIONERNA! Känns kanon att folk tar sig tid att skriva en grattis hälsning till mig, via sms och fejjan! *smack*

adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar