onsdag 7 april 2010

halloj, härlia april! eller nått

Hej!
Onsdag redan, skönt tycker jag. Har haft ont i halsen från i lördags, inte sådär jättemycket, utan mest irriterande. Jag har ätit så föööööörbaskat mkt godis dessa dagar. Världens största ägg på jobbet och sen här hemma! ujujuj.. måste göra mig av med det, hoppas mina arbetskamrater äter upp resten idag! man kan ju inte låta bli, när man ser ett ägg med godis sitter och tittar på mig!

Ebrima trilskas med mig, han vägrar somna, men hotade med att ta lastbilen som han sover med... suck, detta hotande hela tiden. va tusan ska man göra då? kan ju inte skrika hela tiden heller.. försöker vända "andra kinden till" men itne lätt när tålamodet träter och en liten skitunge trippar i hallen efter 2 minuter igen.. att va mamma är inte lätt alla gånger, men nu tror jag att han gett sig. Vet ju att han kan, eftersom han lägger sig ner och somnar när han är ensam hemma med pappa!

GRATTIS SALLY, som blivit storasyster! sååå fina ni var på bilden. gullungar! Ska bli sååå roligt att få träffa er!!

Jag och mamma ska till marseille! =) JAJAMÄNSAN. sååå himla roligt ska det bli. Har ju inte rest sen jag var i gambia sist, 2007. sen ska vi försöka hitta nån stuga el dyl och hyra i sommar sa jag och saul. Nånstans måste vi åka! ska bli så skönt när vi kan resa tillsammans nånstans. När ekonomin är bättre. fasen vad beroende man är utav det faktiskt! folk som säger att man inte blir lyckligare av mkt pengar, kan tametusan inte ha rätt. DET SKULLE JAG MÅ BRA MYCKET BÄTTRE MED. Inga tvivel!

Nu ska jag fixa lite thé!

Kram till er, mina läsare!

1 kommentar:

  1. vad härligt med marseille! godis är ju gott, tur det bara är påsk 1 gång om året... Lilla Ebbe då, var ju evigheter sen jag såg honom. Kram på er!

    SvaraRadera